måndag 13 oktober 2008

Snart....!

Dagarna bara flyter på och vi har helt glömt av att skriva på vår kära blogg. :( Inte så bra det... men jag måste försvara oss genom att säga att det är lite tråkigt att skiva när ingen känner till bloggen än samt att vi har varit dödligt stressade med att få er tidning att bli klar i tid. Den är fantastiskt underbar nu och vi bara längtar och längtar tills ni ska få den!!!

Idag tog vi även beslut om de olika priserna, och det enda jag kan säga är att jag önskar att jag fick vara med i tävlingen jag med! Vill ha, vill ha, vill ha! Hur som helst kom jag och Veronica överens om att vi skulle köpa tredjepriset till varandra som julklappar. Jag tror att vi hade köpt dem till oss själva vilket fall som helst! De är så bra förstår ni!

Snart ska jag försöka ladda upp en bild på tidningen, men då min dator inte har det senaste Ms Office Publisher så kan jag inte öppna filen här. Får fixa det i skolan.

Imorgon ska vi ta och gå igenom vad vi ska säga under våra besök hos er, så det är bäst för oss -och er - att vi lyckas få till något bra.

Ha det underbart så länge!

//Dunkis

Inga kommentarer: