lördag 18 oktober 2008

Tidningen går att ladda ner!

Hej igen allesammans!

Hade egentligen inte tänkt skriva något inlägg halv ett på natten men så var jag här inne och kollade lite på alla fina kommentarer vi har fått. Jätteroligt verkligen att ni kommenterar! Fortsätt gärna med det! Det jag har att komma med idag är att jag och Dunia har lagt upp tidningen på den fina webbsidan ultrashare. Det vill säga, det går att ladda ner vår tidning via internet! Detta berör dig som ofta sitter vid datorn och tycker det kan vara lite kul att kolla upp saker lite då och då i vår tidning. Eller så kan det vara som så att du själv inte har ett eget exemplar av tidningen och här ges alltså ett lysande tillfälle att skaffa den! Än så länge kan man bara ladda ner den i formatet Publisher, vi får se om vi i framtiden även lägger upp den som ett word-dokument. Hur som helst så är Publisher utan tvivel det snyggaste. Om det är så att du inte har Publisher 2007 kan du göra som jag gjorde, ladda ner det på microsofts hemsida länk här http://office.microsoft.com/sv-se/publisher/default.aspx Vi har länkat till sidan där du kan ladda ner vår tidning här på bloggen, titta till höger under presentationen. Tryck på länken och upp kommer ett nytt fönster där du kan ladda ner den. För att absolut inga missförstånd ska inträffa lägger jag även in en bild. Fast tidningen tar ju upp ganksa mycket plats så det kan ta ett tag att ladda ner den. Men lycka till och ha en trevlig läsning!

// Wiwwi

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, gött Wiwwi. :)