onsdag 3 september 2008

Hej alla barn!

Det här är Wiwwi och Dunkis! Detta är vårt första blogginlägg och vi kände för att dela med oss lite av dagens erfarenheter:

Vi var i Kyrkbyskolan och fick en lärare där att gå med på att samarbeta med oss (score!). Efter det har vi börjat med vår utomordentligt roliga tävling med finfina priser! (Missa inte det hör ni!). Nu sitter vi här i vårt Nv-rum och försöker få till allting med tekniken här på bloggen. Ni lär väl märka om vi lyckas...!

Det var allt för nu! Ha en supernördig dag!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej
Trevlig liten blogg ni skaffat er även om jag personligen inte brukar gilla bloggar är er stilfull och enkel vilket jag tycker är nice.

För övrigt tror jag att ert projekt blir toppen. Ser fram emot slutresultatet. Tror ni har större chans att göra ett gott jobb till skillnad från oss såsom det ser ut nu. Men det skall nog bli bra i slutet

Anonym sa...

Hihi, tackar min vän! Supersött av dig. Och ert projekt kommer säkert bli super också! Jag känner mig redan kluven, vill se allas muntliga redovisningar i slutet! Allas verkar så bra :D!!

Anonym sa...

jag gillar inte "dunkis" (smeknamnet alltså, inte personen det referar till)

Anonym sa...

Vad ska jag kalla mig då? :-P //Namnlös

Anonym sa...

*Hej,vilken bra blogg detta är!*
Det är Emma,en av CDs elever i 6A!
Jag ska försöka kolla in er blogg varje dag,i mellan jag skriver på min egen :)
På blogg.se ;)
Men *jättefin* blogg!

Kram Emma

Anonym sa...

Hej Emma! Tack för dina fina ord! Ska bli extra kul att skriva nu när någon annan än våra vänner läser den! Säg bara till om vi skriver för komplicerat på vissa texter, det brukar vi göra lite omedvetet! Ska för övrigt försöka ta mig en titt på din blogg också :)! //Dunkis

Wiwwi och Dunkis: sa...

Hejsan emma-miem! Den där CD känner vi allt till. Jag ska nog inte snacka för mycket skit om henne, det kna leda till ytterst allvarliga situationer i hemmet, hehe. Som Dunkis säger så är det kul att du tittar in. Fortsätt med det! Ha det bra //Wiwwi

Anonym sa...

tjenis.

Vem pratade ni me på kyrkby då?

Carro

Anonym sa...

Vi har inte bett om tillåtese att nämna hans namn så vi väntar med att faktiskt säga vem han är.