onsdag 10 september 2008

Hej, hej, hemskt mycket hej

Wiwwi här. Hoppas att livet leker för er, roligt att ni tittar in dessutom. Kul att se att fler hittar hit. Jag kan passa på att hälsa nytillkomna tittare (läsare) välkommna. Känn er som hemma och var med i allt som går. Det vill säga röstningar och att kommentera inlägg än så länge. Jag kan ju berätta lite om hur vårt arbete går nuförtiden. Tja... det går framåt. Idag höll vi på i *räknar* 4 timmar(!) med att lägga in alla artiklar i det smått fantastiska programmet Microsoft Publisher. Det gick riktigt fint måste jag säga. Nu återstår problemet hur ni ska få tillgång till våra arbeten. Jag söker ett alternativ för att kunna lägga upp dem här i det formatet. Jag funderar på att lägga in dem på en hemsida och länka därifrån. Men det går sådär. Om det är så att du råkar vara ett datorsnille och vet precis hur man ska göra, eller har en aning, så får du gärna kommentera och ge några tips. Eller om du bara vill önska lycka till så kan du få göra det också. Här ska vi inte lämna någon utanför.

Där fick ni en liten uppdatering så att ni inte tror att vi helt gått under jorden. Ha det bra tills vi ses igen. Adios!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Go Wiwwi! Nice job! Hinner inte skriva mer nu dock, vill pilla med kemirapporten! :( Vill nog ha lite hjälp med den förresten. Men det tar vi imogron! Krams

Tina Bergérus sa...

"Adios amigos /Lotta Mossberg"
måste du ju avsluta med!! Hej Domstol! ftw!!