torsdag 11 september 2008

Slö

Hejsan svejsan!

Har egentligen verkligen INTE tid att skriva detta, men vad gör man inte när man vill ha en anledning till att slippa vissa grejer? Har inte något särksilt att skriva om känner jag men jag kan i alla fall nämna vad jag vill skriva om så att ni kan påminna mig senare om jag glömmer det:

* Jag vill skriva om CERN (särskilt om 10/9)
* Jag vill svara på hur atombomben detoneras
* Jag vill skriva mer om Einsteins teorier så att man verkligen ska förstå vad de innebar
* Och slutligen vill jag fixa nya bilder på oss! Fast det handlar ju inte om skrivande... Det är ju mer om korttagande...

Hur som helst ska jag försöka hinna med allt detta innan måndag! Så om alla har tålamod så lär ni ha åtmistone tre nya inlägg och några nya bilder på oss. Tar med mig kameran imorgon igen och ska se till att Wiwwi inte kommer undan den här gången. Nu ska det pose:as!



(bild på Schweitz där CERNs partikelaccelerator är utritad i rött!)


Godnatt på er!

// Sömnig Dunkis

Inga kommentarer: