fredag 12 september 2008

Kemi äger världen!

Mohahaha! Kemi håller på att vinna omröstningen här på bloggen som roligaste naturämnet. Detta är perfekt! Jag och Dunkis hade en intern tävling i detta: jag röstade på kemi och hon på biologi. Nu vinner jag tillsammans med min kemi! Fast det som är dumt är att röstningen borde vara avslutad nu. Det är den inte. Tidsinställningen måste vara fel, fast den verkar ju stå rätt inställd. Nåja, det löser sig nog. Rätt tung har veckan varit. Mycket att göra. Skönt att det blir helg så man kan vila sig lite. Just nu håller jag på med tävlingen vi ska ha till vår tidning lite senare. Och så redigeras det texter för fulla muggar kan jag meddela. Helt galet vad papper det är här på rummet. I botten breder dessutom kemiboken ut sig. Jag måste läsa den imorgon. Suck. Var det verkligen kemi jag röstade på?

//En förvirrad Wiwwi

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mohaha! Kemin vänder sig mot dig i stunder som dessa, inte sant? Och nu känns väl kanske biologin inte sp farlig längre? *nöjt leende*

Anonym sa...

Tss, jag kan inte svika kemin bara för att det börjar gå lite tungt. Efter pluggdagen imorgon hoppas jag att vi är kompisar igen :)